Σάββατο 19 Απριλίου 2008

Lucky and Unhappy--Air

Do I need?
Destiny

Do I need?
Schedule liveDo I need?
working trendsDo I need?
Recess lines 


Οι αισθησεις μου ειναι πλοιο αναποδογυρισμενο
Η φαντασια μου, αγκυρα μισοβουλιαγμενη
Οι ποθοι μου, σπασμενο κουπι
Και το νευρικο μου συστημα, διχτυ που στεγνωνει στην παραλια [...]--F. Pessoa

Ταξιδευω με το πλοιο του Κολομβου να ανακαλυψω τα περατα της Οικουμενης και βρισκομαι στο χειλος της Πιατελας του Κοσμου. Τελικα οι αρχαιοι, παρολη τη σοφια τους, λαθεψαν. Ή ισως οι αισθησεις μου ειναι που επιπεδωσαν τα γυρω μου. Προσπαθω να κοιμηθω. Να ειμαι εκει οπου δεν υπαρχουν αρχοντες. Να φορεσω τα ρουχα της χαρας και να χορεψω ρουμπα. Για λιγακι να βουλιαξω στις αγκαλιες. Και γι αυτο το λιγακι να μην ειμαι γω. Να με λενε Σολεδαδ και να εχω καταμαυρα μακρια μαλλια που μπλεκονται στους αστραγαλους. Καποια ματια να καιγονται για μενα τοσο που σαν πας να τα χαιδεψεις σου αφηνουν σημαδι στα δαχτυλα. Για να θυμαται το σωμα σου ποσο λατρευτηκε εκεινο το βραδυ στη μεση μιας φωτιας στις οχθες του ονειρου... Κι αμα ξυπνησω το σημαδι να ειναι κει.

Θα μιλαω στους ποθους μου που εθαψα στον νεκροτοπο των θαμμενων ποθων και θα τους διηγουμαι τη Νυχτα π' αγαπηθηκα. Θα ειμαι σαν εκεινους τους τρελους συγγενεις που μιλανε στους νεκρους τους, ομως δεν ειναι στ' αληθεια τρελοι. Κι αν οι ποθοι εσβησαν καποτε υπηρξαν και θα μπορω για παντα να τους μιλω. Μαζι θα σχολιαζουμε περιπαικτικα τη φαντασια μου που περναει εμμηνοπαυση και εχει σταματησει να παραγει πια. Κι αυτο της κοστιζει τοσο. Μενει μονη, κλεισμενη στα δωματα της κι ουτε μ' αφηνει να την πλησιασω. Στεγνη μ' αφηνει. Θα κλαφτω μετα στους νεκρους μου ποθους που βρηκανε την ωρα και τη στιγμη να πεθανουνε. Στη μεση του χαλασμου το νευρικο μου συστημα αποφασισε οτι ηρθε η ωρα να παει διακοπες. Με το ετσι θελω να μ' αφησει διχως καρδια και διχως μυαλο. Με τις βασικες λειτουργιες της επιβιωσης κι ολα τα οργανα στον αυτοματο.



Lucky and unhappy
Vote for a freestyle life
Lucky and unhappy
Driving on the freeway flash line
Lucky and unhappy
Vote for a freestyle life
Lucky and unhappy
Driving on the freeway flash line

Ειμαι τυχερη και λυπημενη. Και η μουσικη αυτα τα απαραιτητα Joule του απινιδωτη οποτε πεφτουν οι παλμοι στα μειον. . .
Lucky and Unhappy

Lucky and Unhappy

Lucky and Unhappy

Δεν υπάρχουν σχόλια: