Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

And here is danger--a woman with sea-green eyes, And white-skinned as a witch . . .


  a 

I   ,    ,  

'I         ,

      . . . '

'I          '

'I        ,

    ,     '

'I      ,  

  ,  a  :

A        '

'I        ,

'I       , 

 a    

    : I  

      :

         ,

  a    ,

 ,     ,

    . . .

        

        ,

         

 a    . . .

    ; I  ;

      ;

       ,

     a   . . .

I    ,    

 a     ,

    ,  

      :

  ,   a  ,

   a  . . .

I   I      ,

  I     ,

     , I   ,

   a  ;

 I  a      ,

     ,

 a         ,

  ;    . . .

        ,

     ,I        . . . '

 . . .  . . .  . . .     ,

   ,      ,

        

       a   

      

'  ,  I     . . .

  ,    ,

    ,    ,

    . . .    a ,

   a    ;

       a  ;

 I    a     ,

         ',  a    '
  ,    :

       ,

      ,

   ,    ,

    ,  :

   ,  ,  ;

       . . .

   

I   ;

      

   ,   ,

        . . .

!  !  !  !
       !
   !    !
     !
 I    
      ;
 I     ,
   , I   ,
I   a     ,
I         . . .
,    . . . , !
     ,  
! ! ! !
         -   
Ο (ενν. ηχος) ένα
τους, , και

« που πλάι σου και ,
το σου
που σ’ δεν
που ,
που σε , με τα »
« που , που
σου, μια :
Μια που στον μου.
που από σου,
που σου, τα
Σε μια από
με :
Την :
Τη που μου αυτή τη ,
με έναν , ,
Και , την ,
Να χαμογελάσει άλλη μια
Τα της από στα του
Ο της και ,
Τα της σαν τη του
Μια του
από το των ,
σε σε
Το της και και ,
που σε μια από
Την ,
Μια και ,
από ασήμι, να
στα μου και της τους :
Και , με μια ,
να μια
πως μ’ από ,
να το της
στον , στα ,
Και προς ένα
Και τον από να ,
Και και ,
Και έναν να απ’ την ,
Και , και το
και μου
Οι μου με ,
Τα της με , το μου σε φως,
Θα την της
στη ,
Θα για , οι του
στους με τους
Το των από την των
και οι
, και θα σου πω το σου…
, και τα ,
τις σου τους, στην ,
Και το Ο μου ,
Η μου της ,
Και με μ' έναν ,
Και μια του ,
Με το στα μου η . «, σ’ ένα
κι , του:
τα και τον ,
στα τα δυο της ,
την της, το της,
κι αν το του, :
το του, ,
τα της
Αυτή που
Αυτή της η
Να μου, με ,
Στον από και
! ! ! ! !
ο απ’ την !
να ! τους σου!
τους σου να !
Προς τα τα σου
τα σου να απ’ τον
Προς τα σε να ,
Τα σου , σε ,
Θα παρω μια δαδα και θα σου βαλω φωτια,
Θα σχισω το σωμα σου και θα το πεταξω μακρια…
Κοιταξε που τρεμεις… Ξαπλωσε ακινητος αγαπημενε!
Κλειδωσε τα χερια σου στα μαλλια μου, και πες:
Αγαπη μου! Αγαπη μου! Αγαπη μου! Αγαπη μου!
Ολοκληρη τη νυχτα μεχρι τη χαραυγη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: