Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

What Would u Attempt To Do If u Knew u Could Not Fail?

Λοιπον?
Λοιπον?

Wish I was with the Ancient Egyptians
With how many thousand Gods
Someone to turn to someone to pray to
Someone to listen to the silence of my tears





Δεν υπαρχει βλεμμα. Ουτε μυτη. Ουτε χειλη. Τα χερια μετακομισαν στο προσωπο και κει χτισανε θερινα θερετρα για τους δυσκολους μηνες του χιονιου και του κρυου. Κρυβονται τα ματια για να μην πετρωσουν απο τα δακρυα που ανοιγουν ολαλμυρους ποταμους... Κρυβονται τα χειλη απο τις ορδες της θυελλας. Το ξερουν ηδη. Δεν θα αντεξουν. Κρυβεται η μυτη αχνιζοντας γυρω απο τη φουφου των δαχτυλων...

Σουφρωνω τα φρυδια. Σουφρωνω τα μαγουλα. Σκιες στο προσωπο. Σκοταδι στο σωμα. Πειθηνια τα μαλλια. Δισταζω να σας πω. Δισταζω για ενα λεπτο. Για πολλα λεπτα. Πρεπει να μοιαζει αληθεια. Ο,τι μοιαζει αληθεια ειναι αληθεια. (Αξιωμα πρωτο).




What Would u Attempt To Do If u Knew u Could Not Fail?




Θα επιχειρουσα να βιωσω τα παντα. Ολες τις εμπειριες. Ολα τα σεβασμια και αμαρτωλα παθη. Τιποτα να μη μου ξεφυγει. Καμια φυλακη να μην αρνηθει να με κλεισει για τα ειδεχθη μου εγκληματα. Κανενα μοναστηρι να μην μου απαρνηθει τη φιλοξενια προς τιμην του υπεραξιοσεβαστου βιου μου. Στοργικη μητερα πληθους παιδιων ολων των χρωματων. Μηδεια που σκοτωνει τα τεκνα της: μεσα στη μητρα, εξω απο τη μητρα. Καμια διαφορα. Μ' απατησε ο Αντρας μου... ε, λοιπον δολοφονω τους γιους του. Τι κι αν ειναι και δικοι μου γιοι? Εγω απλα τους ξεβρασα απο μεσα μου. Δικοι του ειναι. Δικοι του και της πουτανας-ερωμενης του. Τους ειδα. Τους ειδα αγκαλια. Την ειδα να του δαγκωνει λυσσασμενα τον ωμο του. Τον ειδα να ξεσκιζει τις θηλες της.

Ποναω

Ποναω



Σφαδαζω απο τον σαρκοφαγο πονο

Δεν θελω να τους θυμαμαι

Καθε φορα στην εκφραση των γιων του ομως θυμαμαι




What Would u Attempt To Do If u Knew u Could Not Fail?


Θα επιχειρουσα να μεταμορφωθω σε τερας


Το χειριστο τερας που μπορειται να σκεφτεται

Να διαπραξω ανειπωτα εγκληματα

Να φαω ανθρωπινη σαρκα ωστε να προσφερω στον Ανθρωπο την ιεροτερη επιθανατια γη: το αδερφικο θνητο σωμα

Μοναχα που εγω θα επισπευδω τη διαδικασια. Δεν θα περιμενω να πεθανουν πληρεις ημερων. Θα τους τρωω ζωντανους.


What Would u Attempt To Do If u Knew u Could Not Fail?


Θα επιχειρουσα να ειμαι η πιο αγια μορφη που υπηρξε απο γεννησιμιου του Κοσμου

Απαλλαγμενη απο παθη

Ολοτελα αφοσιωμενη στην προσφορα

Χωρις αναγκες

Χωρις βιολογια

Πιο αγια απο ολους τους αγιους μαζι

Πιο αμαρτωλη απο την Κολαση..

Δεν υπάρχουν σχόλια: