Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

"I want to be free. . . and I am free."

Karmacoma--Massive Attack feat. Tricky

I see you digging a hole in your neighborhood
Youre crazy but youre lazy
No need to live in a lean-to
Your troubles must be seen to seen to
Money like its paper with faces I remember
I drink on a daily basis
Though it seldom cools my temper
It never cools my temper
Σε μια κατασταση παρανοιας. Σε διαδρομους με κοκκινα χαλια. Ο εαυτος μου παλευει με την ευκαιρια της ζωης του και τα παιζει ολα για ολα. Το κακο κοριτσι αποψε θα 'μαι εγω. Το τιμημα ειναι να ποναω. Να πονεσω. Που. . . ? Παντου. Το σωμα ειναι το λιγοτερο. Το σωμα θα γλειψει τις πληγες του. Το οπλο μου σημαδευει αδιακριτα. Χανω το μυαλο μου. Ρινορραγω. Η ιδια φραση ξανα και ξανα. . . Τα δαχτυλα δεν παυουν να χτυπουν τα πληκτρα σαν να παραγουν μελωδιες. Μελωδιες της τρελας. Ειναι ησυχα εκει μεσα. Δυο κοριτσακι που μοιαζουνε πολυ με κοιταζουνε ταχα αθωα. Κι υστερα πια ενα χερι αναμοχλευει τα σωθικα μου και δεν θυμαμαι τιποτα.
Deflowering my baby,
are you my baby mate
My baby
Deflowering my baby,
are you my baby mate
I must be crazy, you must be lazy

Δεν υπάρχουν σχόλια: