Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

Aşk ile büyüyorum.....

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Beni yak kendini yak her şeyi yak
Bir k
ıvılcım yeter ben hazırım bak
Ister öp yoksa istersen öldür
A
şk için ölmeli aşk o zaman aşk
A
şk için ölmeli aşk o zaman aşk

Seni içime çektim bir nefeste
Yüre
ğim tutuklu göğsüm kafeste
Yanacağz ikimiz de ate
şte
Bir k
ıvılcım yeter ben hazırım bak
A
şk için ölmeli aşk o zaman aşk
Allah’ım allahim
Ate
şlere yürüyorum
Allah
’ım acı ile
A
şk ile büyüyorum

Beni yor hasretinle sevginle yor
Sevgisizlik ayr
ılıktan daha zor
Diledi
ğin kadar acıt canımı
Yoklu
ğun da varlığın da yetmiyor
Yoklu
ğun da varlığın da yetmiyor
Καψε εμένα, τον εαυτό σου,κάψτα όλα Μια σπίθα φτάνει, κοίτα είμαι έτοιμος
Αν θέλεις φίλα ή αλλιώς αν θές σκότωσε
Πρέπει να πεθάνει για τον έρωτα τότε

Σε τράβηξα μέσα μου με μια ανάσα
Η καρδιά μου είναι φυλακισμένη, στο στήθος μου σε κλουβί Θα καούμε και οι δυο μας στην φωτιά Μια σπίθα φτάνει, κοίτα είμαι έτοιμος
Θεε μου θεέ μου Περπατώ στις φωτιές Θεέ μου με πίκρα Με έρωτα μεγαλώνω

Κούρασέ με με την νοσταλγία σου , κούρασέ με με την αγάπη σου
Το να είσαι χωρίς αγάπη είναι πιο δύσκολο από τον χωρισμό
Κάνε την ψυχή μου να πονέσει όσο θέλεις Και η απουσία σου και η υπαρξή σου δεν φτάνει

Δεν υπάρχουν σχόλια: