Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Come On Over (Turn Me On)--Isobel Campbell And Mark Lanegan




Like a thief
Crawling through the night
Like a drunk
Brawling in a fight
How she gonna know what is
Right from wrong

Come on over, turn me on

Sunday best
You're my favourite suit
You make the team
You're no substitute
I know baby
I'm your
Favourite son, listen up babe

Come on over, turn me on

Is it any wonder
Is it any wonder
I lay awake all night
Is it any wonder
On a Sunday soon
I see the light
Tell me baby
Tell me pretty lies
See the spider
Been out catching flies
Will you leave me I know it
Won't be long before you

Come on over, turn me on

Is it any wonder
Is it any wonder
I lay awake all night
Is it any wonder
On a Sunday soon
I see the light
Like a blind man
Driving at the wheel
Like a hound dog
Scratching out a meal
You and I both know it
You belong

Come on over, turn me on
. . . γιατι σε εχω μεσα μου ακομα?? δεν το ξερεις και σεν σε νοιαζει και πλαθω πααμυθια
ενω το ξερω πως ειναι ολα μεσα στο κεφαλι μου... εγω σε δημιουργησα... εγω... βγες λοιπον απο το κεφαλι μου εξω!
θελω να σε δω
θελω να σε δω μικρα μου μελανα χειλη χαμενα στην αναμνηση του τριημερου
θελω να σε αγγιξω εστω και για λιγο
θελω να γινει ενα θαυμα
θελω να γινει ενα θαυμα και να νιωσεις κατι για μενα
Θελω να γινει ενα θαυμα και να μ' αναζητησεις
Ενα θαυμα ζηταω και δεν ξερω αν ειναι αυτο εισαι εσυ
Μια σου λεξη και με κανει τοσο ευτυχισμενη
Δεν σε νοιαζω
Δεν εισαι τιποτα παραπανω απο ενα περαστικο ονειρο που μεγενθυνω
Πως κολλησε ο νους μου ετσι
Το ξερω θα περασει...
Ο ερωτας σε οδηγει στην γελοιοτητα και την ταπεινωση και τον πονο
Ακομα κι ενας ερωτας που ειναι πλασματικος
Μπορει να ειναι πλασματικος, μα δεν γινεται να γινουμε για λιγο κινηματογραφικοι ηρωες και συ να σταματησεις ολα τα εμποδια, ολα τα πριν σου και να σκασεις μυτη στην πορτα μου μεσα στην παρορμηση?
Ποσο απελπισμενη ειμαι για αγαπη... Ειναι λυπηρο.. Θα μπορουσα να σκορπισω την Υπαρξη μου στα περατα για την αγαπη..
Να γινω κομματια το καθενα χωριστα να σε αγκαλιαζει..
Εσυ ομως εισαι σε αλλες αγκαλιες και πρεπει να παω παρακατω
Να σταματησω αυτα τα ονειρα που σε φερνουν κοντα μου και μ' αγγιζεις και με φερνεις στα ορια του οργασμου...για πρωτη φορα...
Θελω τα χειλη σου και τα χερια σου και θελω να εισαι ενα αληθινο πλασμα
Εσυ σιωπας
Δεν σε νοιαζω
Ποτε δεν σε νοιαξα
Ποτε δεν περασα πανω απο πεντα λεπτα απο το νου σου

ειμαι αρκετη να μ' αγαπησουν και μενα μια μερα ως την ακρη του ουρανου??

Δεν υπάρχουν σχόλια: